Searching...


.
1 Agu 2014
01.37 0

STOCK INDEX MCDONALD DAN COCA-COLA JATUH MENJUNAM

STOCK INDEX MCDONALD DAN COCA-COLA JATUH MENJUNAM



Stock index mcdonald #MCD dan Coca-cola #KO, yang punyai share yang besar pada pembangunan negara haram ISRAEL kini menghadapi tempias yang hebat kerana, bukan saja negara islam yang mulai memboikot mereka, akan tetapi pedagang/trader yang memiliki share dalam saham mereka mulai menjual segala asset mereka di dalam share itu.

Sejak krisis GAZA-ISRAEL mulai meruncing, aktiviti boikot mulai melanda negara islam. akan tetapi ia makin menular bila isu itu bukan saja menjadi perang politik antara dua agama dan negara, akan tetapi menjadi isu kemanusiaan.

Bila ia melibatkan isu kemanusiaan, maka secara drastik, tak kira apa jua bangsa dan agama, mereka akan melihat israel itu sebagai suatu kejahatan yang nyata. Walauapapun media spin mereka gunakan, ia tidak mungkin akan menipu gambar bayi dan kanak-kanak yang mati tanpa sebab.

Atas dasar kemanusiaanlah, ramai yang boikot dan pemegang saham #KO dan #MCD serta beberapa index saham yang punyai talian dengan negara israel mulai jatuh menjunak secara drastik. 

Berikut adalah printscreen dari MT4 platform yang jelas menunjukkan index saham mcdonald dan coca-cola pasti akan menuju ke bawah untuk suatu tempoh yang lama.

index saham cocal cola yang mungkin akan menjunam jauh ke bawah untuk suatu tempoh yang lama

index saham mcdonal yang menjunam secara drastik pada timeframe daily
p/s: TUBEPANAS MEMANG JARANG PERGI MCDONALD, BUKAN SEDAP SANGAT PUN. COCAL COLA LAGI LA, KEMBUNG PERUT MINUM AIR GAS. TAPI ADMIN TAK MAU HIPOKRIT, ADMIN AKUI MEMANG ADMIN ADA PERGI MCDONALD, TAPI BOLEH KIRA DENGAN JARI LA BERAPA KALI PERGI KE SITU UNTUK TEMPOH HAYAT ADMIN

0 komentar: