Searching...


.
23 Jun 2014
00.47 0

ISU SEMASA: IBU TINGGAL ANAK, ALIEN YANG MENGAMUK

Berikut adalah screenshot di dalam facebook di mana, seekor alien berkeliaran di tanah melayu sedang marah-marah kerana ramai OKU di dalam malaysia ini. Alien itu mahu semua OKU di lupuskan dengan cara melemaskan dalam loji atau buang di laut.

Kerana tindakan bernas alien tersebut, ramai mulai viralkan kata-kata alien tersebut dan di harap alien itu dapat meninggalkan bumi dengan secepat mungkin. Berikut adalah screen shot yang berjaya di ambil sebelum ia tinggalkan bumi.

Viralkan ia agar alien seperti ini tidak memenuhi bumi ini khususnya Malaysia. DI harap alien berhati baik seperti ini akan lemas di lautan selepas UFO mereka bertembung dengan Toothless, seekor naga dari jenis Black Fury.

tubepanas
alien mengamuk

Ini adalah code yang berjaya kami pecahkan rahsianya. Ianya mengambil masa lama untuk pecahkan code-code yang di hantar dalam bahasa mereka.

Translate> kalau aku jd menteri ... aku buang je budak2 OKU ni dlm loji ... buat semak je ... kat sekolah aku pun ada jugak OKU ... geli la nk kwn ... dah la x hensem ... hodoh .. kenapa ye ada OKU2 mcm ni ... buang duit rakyat je nk bela dorang ni .. baik buang kat laut ke .... atau kat loji ..

0 komentar: