Searching...


.
6 Jul 2014
22.10 0

INFO: 5 PETANDA SOUL MATE ANDA




SOUL MATE atau pasangan yang di cipta untuk anda. Frasa yang indah untuk itu adalah "rusuk kiri yang hilang" yang membawa maksud, si dia memang tercipta untuk hidup bersama. Tapi, ketahuilah pasangan anda itu soul mate anda atau tidak. Apapun, jodoh dan ajal di tangan tuhan.

Petanda 1

Kamu dan dia selalu dapat saling membantu, dalam urusan remeh atau besar. SENTIASA BERSAMA-SAMA !!!


Petanda 2
Kemampuannya bersikap bersahaja di depan kamu. Cuba selidik dan perhati betul-betul, adakah si dia berpura-pura di hadapan kamu atau tidak.

Petanda 3
Adanya deria batin/six sense membuat hati kamu berdua dapat selalu saling tahu. Seakan-akan ada telepati atau kamu berdua boleh membawa minda masing-masing tanpa tutur kata atau gaya bahasa.


Petanda 4
Bersamanya dapat membuat perasaan kamu menjadi tenang, selesa dan tanpa perasaan tertekan. 


Petanda 5
Petanda paling besar. Bila kamu menghampirinya untuk kali pertama, seakan-akan kamu gelabah tidak tentu pasal. Perut kamu terasa kegelisah. Tapi hati mahu berjumpa. Kemudian, bila dah lama bersama, kamu terasa tenang dan sentiasa ingati dia kerana seakan-akan si dia telah menjadi sebahagian dari keluarga kamu, begitu juga famili kamu berasa pada si dia. Jika ini benar, maka, kahwin cepat-cepat, kerana itulah SOUL MATE KAMU !!!

0 komentar: