Searching...


.
24 Jun 2015
13.11 0

Apa Dragon Ball telah ajar kita ?

Rata-rata pemuda dan budak-budak lelaki tahu anime Dragon Ball. Dragon Ball suatu anime jepun karya akira toriyama yang memang famous seantero dunia. Malahan telah di buat filem live action. Dragon Ball pernah di buat pelbagai versi. Mula dengan Dragon Ball yang mana menengahkan kisah seorang budak alien berekor yang dijaga oleh seorang pakcik tua tapi telah di bunuh oleh budak yang bernama san goku itu kerana dia berubah menjadi seekor gorila bila lihat bulan purnama.

Kehidupannya berubah bila bulma seorang teknologist meminta bantuan son goku untuk menjejaki 7 mutiara naga yang boleh memenuhi impian manusia. Versi seterusnya diteruskan dengan Dragon Ball Z. Ia mengenai peperangan cekrawala yang lebih serius. Seterusnya di teruskan dengan Dragon Ball Gt yang mana menceritakan tentang Son Goku yang menjadi kecil semula dan telah menjelajah cekrawala untuk mendapatkan kembali Dragon Ball yang boleh memenuhi 3 permintaan.

Dan berita terbaru. Dragon Ball akan di teruskan lagi pada tahun 2015 atau 2016 dengan menengahkan isu super saiyan god dan 7 god yang paling kuat. Filem pada tahun 2015 resurrection of F yang mengenai fliza yang hidup kembali menengahkan apa yang bakal berlaku dalam versi Dragon Ball akan datang. Lebih banyak peperangan dan lebih explorasi.

Berikut adalah apa yang telah ajar kita
































0 komentar: