Searching...


.
27 Jul 2014
14.54 0

TIPS ADSENSE 5 FOREX VS ADSENSE





FOREX VS GOOGLE ADSENSE

forex:
-bukan perkara senang dan mudah, kena belajar banyak. bukannye, arini masuk entry, esok dah kaya.. takdenyer
-belajar sampai lebam tntg chart dan pergerakan market. aku sendiri pun hampir 2 tahun belajar forex
-tamak mmg kau rugi besar. forex ni kena sentiasa berhati-hati dan train kita supaya sentiasa bersyukur dgn apa yg ada. ko dpt sikit, ko sujud syukur sbb bukan mudah nak dpt income
- takat ni aku dpt withdraw 2-3 kali. tp lost adalah lebih byk dari untung. tp aku tetap dgn forex sbb aku rasa forex adalah jalan untuk gandakan duit.. bukan buat duit..
-invest duit: maksudnya, ko ada modal usd100, so, ko nak gandakan usd10 setiap hari.. tu pun dah byk. modal ko tak terjejas, tiap2 hari ko makan usd10. market berjalan 5 hari sehari. so, usd50 dah ko dpt seminggu
- lagi besar modal, lagi byk untung ko dpt. tp kalau tamak, ko rugi besar
- lagi tips forex, DI SINI

adsense:
- simple
- ko kena update blog tiap hari
- sakit hatinya ialah, ko kena sentiasa ikut adsense policy. kena byk bersabar
- aku buat blog sejak 2008 lagi, dan aku dpt 1st earning usd100 pada tahun 2013. tak giler lama ke tu
- adsense ni ko kena byk tau pasal SEO, niche dan penjanaan traffic
- bila ko master 3 perkara ni, maka idup ko dah stabil. earning akan masuk tiap2 hari
- tugas ko, cuma perlu update blog sekurang2nya 1 post 1 hari. minimum...
- sakit kepalanya: ko nak update blog tu.. mana ko nak cari input.. mana ko nak dptkan idea.. mmg sakit kepala tang ni


so, forex vs adsense?
no pain no gain
dua2 leh jana duit dan dua2 perlu ko kerja kuat. sama la ko kerja siang hari, dan buat parttime malamnya.. dua2 kena kerja keras.. samala dgn forex  n adsense.. cumanya, kerja keras ko adalah pada otak ko.. kerja keras pada minda untuk lihat chart atau update blog n improve SEO blog

0 komentar: